Wednesday, April 8, 2015

#Seramshit : Sensasi Minggu Ini Dari Team October

Perlahan-lahan aku duduk di atas tilam. Komputer riba yang sedia berada di atas tilam, 

dihidupkan dan aku mula membuka satu persatu fail yang menyimpan rakaman bacaan al-


Quran daripada seorang ustaz. Sesekali bola mataku menghala ke pintu. Ah! Tak jumpa.



Sebelah tubuh kiriku semakin panas. Aku dapat rasakan rambutku yang diikat sanggul, 

sehelai demi sehelai ditarik keluar dari simpulan. Aku tidak berbohong. Tubuhku menggigil 

ketakutan. Terasa nafasku semakin pendek.


Naluriku mengatakan ‘dia’ ada di belakangku. Dia mengikuti aku sampai ke dalam bilik. 

Perlahan-lahan aku menoleh ke belakang. Kosong! Aku memejamkan mata seketika. Aku 

tidak tahu sama ada ingin bersyukur atau sepatutnya aku melakukan sesuatu. Tapak tangan 

kanan menutup mulut kerana menahan getaran gigil. Hanya Allah saja tahu ketika itu tubuhku 


berasa teramat lemah.



Krekkk krekkk... Kali ini tingkap dicakar berulang kali. Sudahlah tingkap itu tidak dikunci. 

Kalau diselak, bagaimana?


Ini cuma teaser untuk terbitan terbaru kami, #Seramshit. Dapatkan segera nashkah anda!!





Sementara itu, untuk mendapatkan mood SERRAAMM itu, saksikanlah video berkenaan 

5 klip video yang paling menyeramkan.

0 comments:

Post a Comment