Tuesday, June 30, 2015

Teaser #3: LOVE LETTER - MINZHEE



“Lis, saya tak masuk pejabat petang ni. Saya kena balik, ada emergency. Awak boleh balik sendiri tak?” Tiba-tiba suara Encik Zaid mencecah pendengarannya.
“Oh, tak apa. Saya okey aje. Bos jangan risaukan saya.”
“Awak telefon teksi, nanti claim.”
“Errr... Encik Zaid, kalau tak keberatan biarlah saya hantar Lis balik ke pejabat. Tak menyusahkan pun, sehala kan kita?”” Hadif menghulurkan tawaran.
“Saya rasa better awak balik dengan Encik Hadif la, Lis.” Akhirnya Encik Zaid bersuara.
“Come on, this way...” tunjuk Hadif dan kakinya mula mengorak langkah.
Kaki Hadif berhenti di sebuah kereta, berjalan ke arah sebelah penumpang dan membukakan pintu untuk Nelissa. Nelissa sudah termangu-mangu. Alahai... tidak perlulah sampai bukakan pintu bagai.
“Eh, tak apa. Saya boleh buka sendiri.” Nelissa sudah serba salah. Sudahlah dia menumpang Hadif, boleh pula siap pakej dengan bukakan pintu. Dia bukannya tuan puteri pun...
“It’s my pleasure, lady,” ujar Hadif sambil mengenyitkan matanya kepada Nelissa.
Oh my God. Kenapa dengan mata dia??? Sakit ke?
Nelissa tidak selesa dengan Hadif yang begitu.
Nampak pelik dan menyeramkan!!!

0 comments:

Post a Comment