Wednesday, July 8, 2015

TEASER #4: LOVE LETTER - MINZHEE



“You know what Lis, saya rasa macam pernah jumpa awak sebelum ni. Tapi saya tak ingat, mungkin awak boleh ingatkan saya?” Hadif cuba menduga Nelissa.

“Saya tak rasa saya pernah jumpa encik dekat mana-mana sebelum ni,” ringkas Nelissa membalas.

“Really? But you look very familiar.”

“Muka macam saya bersepah dekat luar sana, sebab itulah kut encik rasa macam pernah jumpa saya.”

“Hell no, you have no idea how special you are...” Hadif menggumam perlahan.
“Nelissa... Dulu awak pernah sekolah dekat Penang kan?” soal Hadif lagi setelah berdiam seketika.

“Errr... Mana encik tahu?” tanya Nelissa sedikit ragu-ragu.

“So it was really you...” Suara Hadif tiba-tiba bertukar ceria. Eleh, Hadif berlakon aje ni. Dari awal dia memang sudah tahu yang Nelissa ni junior dia di sekolah.

“Apa maksud encik?” Nelissa tidak faham langsung dengan kata-kata Hadif itu.

“Saya pun pernah sekolah dekat sekolah yang sama. So in short I’m your senior back then...” ujar Hadif sambil tertawa. Dahi Nelissa makin berkerut, dia mula memikirkan sesuatu.

“Errr... Boleh tak saya nak tahu nama penuh encik?” Di dalam kepala Nelissa sudah muncul satu nama yang sudah lama dia lupakan.

Hadif mengubah kedudukannya supaya menghadap Nelissa. Dia tersenyum.

“Nama saya Afzhan Hadif Bin Amran Khalid.”
Sepatah-patah Hadif menyatakan nama penuhnya. 
Bibir masih dihiasi dengan senyuman seksinya.

Nelissa jatuh rahang.
Bull’s-eye!!!
Memang betul si ‘dia’.

0 comments:

Post a Comment